تلخ نگاری های یک ستاره شمار

قله بیست سالگی فتح شد.اینک کوهنورد خسته است و نفس نفس می زند.پرچم را می کارد و دست بر شانه های خدای خویش منتظر خورشید می ماند.
ما بقی سرازیری ست.راه گریزی هم نیست."و لامفر"

بایگانی
آخرین مطالب

چاه بست 1

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ
فردا امتحان "نظریه زبان ها و ماشین ها" دارم.ذهنم یکهو درگیر شده است.یک روند تکراری و مسخره که تا یادم می آید بوده است.زمان امتحان ها یکهو ذهنم درگیر می شود.خوب و بد بگذرد این مشغله فکری مکرر تخمی در این دوره زمانی مرا همچون یک ماشین کرده است که زبان دارد و نبضش مثل ثانیه شمار ساعت اتاق، زمان را می شمارد.در راه چاه فاضلاب اهواز گیر کرده ام.در خوابگاه گیر کرده ام.خودم را گوشه اتاق چپانده ام و عمرم را به آن فعل دو حرفی داده ام.زبان هیچ کس را نمی فهمم.از تمام قومیت ها بدم می آید و از جماعت گه خور روشن فکر هم حالم به هم می خورد.یکی دو نفر را می توانم تحمل کنم و از یکی دو نفر هم خوشم می آید.و من که در پرستش شهوات عابدی ثابت قدم هستم ، دخترکان دانشگاه و محیط زندگیم را مایل هستم و تنها برای دیدگانم نماز را نور است و خواب...

  • Behnam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی