تلخ نگاری های یک ستاره شمار

قله بیست سالگی فتح شد.اینک کوهنورد خسته است و نفس نفس می زند.پرچم را می کارد و دست بر شانه های خدای خویش منتظر خورشید می ماند.
ما بقی سرازیری ست.راه گریزی هم نیست."و لامفر"

بایگانی
آخرین مطالب

دوغ با گوش فیل

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ
سر کلاس دزدکی به دختری نگاه می کنم و به دنیایی فرو می روم که با او لب حوض  خانه یمان نشسته ام و با هم دوغ و گوش فیل می خوریم.بعد من بلند می شوم و با بیلچه به جان باغچه می افتم.سامان های خاکی را درست می کنم و او از چارپایه بالا می رود و انجیرها را از دل شاخ و برگ درخت می چیند واز همان بالا توی حوض پرتاب می کند.شالاپ!شالاپ! قطرات اب به من می پاشد و ما هر دو خنده یمان می گیرد...من اسم آن دختر را نمی دانم اما بی آنکه خودش بداند یک عصر زیبای تابستانی را با هم به خوبی گذراندیم و دوغ و گوش فیل خوردیم...نگاهم را از او بر می دارم و به دل و جگر موتور پیکان نگاه می کنم."اگر تسمه پروانه پاره شود به طور موقت تا نزدیک ترین تعمیر گاه می توان به جای تسمه از جوراب زنانه استفاده کرد"...هنوز کامل از آن دنیا بیرون نیامده ام و هنوز لب حوض لیوان های خالی دوغ و شهد گوش فیل های چسبیده به کف سینی را می بینم...

  • Behnam

نظرات  (۱)

احساس می‌کنم یه جور بی‌پروایی به نوشتنت اضافه شده.و اینو دوست دارم.
و اینکه کاش منم می‌تونستم اینجوری بنویسم!
پاسخ:
پاسخ: ممنون از تو سعید...یکی از مهم ترین تست هایی که خواننده های پرا باید پاس کنند بی پروا بیرون دادن صداشونه.چون آدما اغلب به طور ناخداگاه کمی از صداشونو می خورند.منم مدتی هست تمرین فریاد کشیدن می کنم.اما همان هم ... یعنی جیغ نباید کشید.فحش نباید نوشت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی