تلخ نگاری های یک ستاره شمار

قله بیست سالگی فتح شد.اینک کوهنورد خسته است و نفس نفس می زند.پرچم را می کارد و دست بر شانه های خدای خویش منتظر خورشید می ماند.
ما بقی سرازیری ست.راه گریزی هم نیست."و لامفر"

بایگانی
آخرین مطالب

مهم نیست

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳ ق.ظ
خیز یک جست خرگوشی در سر دارم بین واژه واژه های کلماتم.می خواهم خودم را بردارم و هیچ حائلی نباشد بین چشمان تو و حرف های من.جست خرگوشی از روی نوشته هایم به بیرون.اگر یک آدمی پیدا شود به اسم "مهم نیست" و بخواهد نوشته های مرا بخواند اما بین نوشته ها بیشتر به "من" برخورد کند تا "نوشته های من" یقینا خسته می شود.ناباوری ذاتی من همین است از رازهای مگویم با خودم که کلمات و نوشته ها کلید واژه هایی اند برای آلزایمر هفتگی خودم؛انگاه "مهم نیست" عزیز بیاید و با نثری دیالکتیک از ستاره های گمشده و کم نور گذشته من سخن بگوید.پند های سقراطی به گوشم اویزان کند و من چون کودکی متحیر،انگشت به دهان به جینگو گفتن های وی براوو بگویم."مهم نیست" حرف هایت منطقی زیرکانه را دنبال می کند اما استحکام گفته های یک مرد انقلابی را ندارد.فرجام خواهیت را تحسین می کنم و از این که نیاز به جست خرگوشی را به من فهماندی متشکرم.
  • Behnam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی